Služby v rámci uživatelské podpory:
- Údržba ceníkové části programu na základě změn vydaných VZP.
- Vývoj programu podle reálných požadavků uživatelů.
- HotLine (07:00-12:00 12:30-17:00, v době uzávěrky 07:00-12:00 12:30-20:00).
Služby nad rámec uživatelské podpory:
- Individuální školení ovládání Windows aplikací u nás nebo u zákazníka.
- Pomoc při tvorbě kalkulací zpracovaných naším programem.
- Intenzivní hromadná školení s doplňkovým programem v Česku i zahraničí.
Kalkulace
Kalkulace jsou nepostradatelným nástrojem při plánování Vašeho podnikatelského záměru a tvorbě cen výrobků. Vytvořte si kalkulace přímo ve Vašem ordinačním softwaru.
Více..Objednávací systém
možnost volby
Testovací odkaz pro objednávání pacientů v rámci školení v Srní.